Thursday, April 19, 2012

FaceBook..,





::: Mungkin ada yg senyap2 mengikuti perkembangan FB kita, yg kerap baca post2 tanpa like n tanpa sebarang komen, n mungkin merekalh yg sentiasa mengingati kita dlm doa2 mereka... insyaAllah..amin :) :::
::: Sow sweet klu ada org yg krap mgikut pkmbgan kta dlm diam.., org bilang... " Bile sye rindu.., sye akn tengok wall awk.., " :::
::: Bila kta update status yg bbunyi lucu, mreka akn ktawa tnpa sdr.., bla kta update status yg mgatakn kta skit.., mreka akn bdoa tuk kta, n bila kta lma Xupdate status, mrka ttnya2 kmana kta mghlang? ada mslh kh kta? atau apa jua kmungknan.., =) :::
::: Apapn.., dunia FACEBOOK mmbawa kta mnerokai sluruh dunia.., mncari shbt sma ada jaoh ataupn dkt..., mncari tman yg mgkin dh lma xjmpa.., dn mgkin jg utk mncari jodoh.., mngkin.., siapa taukn., HeHeHe.., :P :::
>> Saya orangnya yang hari hari bukak profile awak tanpa awak sedar..
>> Saya orangnya yang tengok gambar gambar awak tanpa klik LIKE ataupun COMMENT .
>> Saya orangnya yang akan excited tiap kali nampak nama awak dengan bulatan hijau kat ruangan chat..
>> Saya orangnya yang takut kehilangan AWAK walaupun saya tahu awak tetap takkan sayang saya lagi…

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya! Like Kalau Suka!

No comments: