Saturday, June 16, 2012

Hati

✿~ Seseorang yang sentiasa TERSENYUM RIANG di hadapanmu, ketahuilah dia sering MENYAPU AIR MATANYA tatkala sendirian..

✿~ Seseorang yang sentiasa MENYUNTIK KATA-KATA SEMANGAT dan PERANGSANG kepadamu, ketahuilah tatkala itu dia sedang menyu...lam hatinya yang RETAK SERIBU..

✿~ Seseorang yang sentiasa KELIHATAN KUAT di hadapanmu, ketahuilah dialah yang sentiasa MENGADU LEMAH di hadapan Penciptanya.

✿~ Seseorang yang KETAWANYA menceriakan harimu, ketahuilah tatkala itu dia sedang MEMBALUT LUKA di dadanya..



Siapa Wanita Cantik? Wanita cantik ialah:
1.Melukis kekuatan melalui masalah
2.Tersenyum saat tertekan
3.Tertawa saat hati sedang menangis
4.Tabah di saat terhina
5.Mempersona kerana memaafkan
6.Mengasihi tanpa balasan
7.Bertambah kuat dalam doa & pengharapan Ilahi…

Ya Allah… Walaupun aku tidak cantik di mata manusia, cukuplah sekadar cantik dihadapan-MU


Ya ALLAH ♥ ...
Andai aku sesat dalam kabus perasaan,
bukakanlah hati aku ini menerima petunjukMu.
Andai aku diasak oleh 1001 godaan nafsu,
bantulah aku dengan benteng imanMU....
Andai aku kecewa dan terluka,
balutilah jiwaku dengan dengan kehebatan alunan ayat-ayat suciMu.
Andai aku tertarik pada laranganMU,
payungilah aku dari ajakan iblis Laknatullah itu.
Mudah-mudahan cintaku hanya padaMu,
rinduku hanya pada nikmat SyurgaMU dan setiaku hanya pada perintahMU. Amin~
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya! Like Kalau Suka!

No comments: