Thursday, June 13, 2013

SadStory






- baca btul'II !!! 
Boyfriend : Awak, kita main satu game nak tak?
Girlfriend : Game apa awak?
Boyfriend : Macam nie, esok awak jangan contact
saya. Maksudnya jangan mesej, call atau apa-apa
yang
berkaitan lah. Saya pun buat kat awak macam tue ok. Kita tengok siapa yang menang.
Girlfriend : Ok awak! Esoknya si Girlfriend pun terpaksalah tahan rindu
dekat si Girlfriend. Memandangkan nie satu game, si
Girlfriend cuba kuatkan hati. Pada hari seterusnya, si
Girlfriend
terus call si Boyfriend. Tapi tiada jawapan. So, si
Girlfriend pergi ke rumah si Boyfriend. Di luar rumah si
Boyfriend terdapat ramai orang. Si Girlfriend mula
rasa pelik dan terus masuk ke dalam rumah si
Boyfriend.
Alangkah terkejutnya si Girlfriend apabila melihat
sekujur tubuh terbaring kaku di ruang tamu rumah tue. Dan tubuh tue adalah jasad si Boyfriend yang
telah meninggal dunia. Kemudian mak si Boyfriend
memberikan sepucuk surat kepada si Girlfriend.
Surat yang bertulis : " Awak, semalam awak dapat hidup sehari tanpa
saya. Saya pasti esok dan
hari seterusnya awak boleh hidup bahagia tanpa
saya. "
" # Hargailah orang yang tersayang disekeliling kita
sebelum mereka pergi tinggalkan kita.# "




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya! Like Kalau Suka!

No comments: