Tuesday, May 13, 2014

GIVEAWAY: I LOVE PERFUME

Photo: GIVEAWAY: I love perfume by Mary Kay. Download this picture

Assalammualaikum... lama x update blog. dan disebab tu, saya terlepas tuntut hadiah topup.. sedihnyaaa.. hari tu menang tudung pun xsempat nk ambik. Harap akn menang lagi! Amin... :)

ok, hari ni jom join giveaway i love perfume ni. kalau nk join klik banner ok, atau KLIK SINI

Kenapa saya suke Perfume?

1- Sebab wangi, saya suka sesuatu yang bersih dan wangi
2- Saya suka buat koleksi, bila adikBeradik nak kuar rumah, sometimes perfume dorang habis, so, dorang boleh pinjam dekat saya, ada sifat berperikemanusiaan dekat situ.. hehehe
3- Saya suka pakai perfume bila kuar rumah, so that, x ada org yang pandang lain macam dekat kita. maklumlah, kalau bdan agak x wangi, mesti orang pandang serong, kan? Tapi pakai biarlah berpada.  Tak boleh sembur bnyk sgt... Perfume dapat Meningkatkan KEYAKINAN kita.
4- Saya suka/teruja dengan botol perfume yang pelbagai bentuk n warna..







Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya! Like Kalau Suka!

No comments: