Saturday, February 16, 2013

StOp iT Now!

Assalammualaikum Guys! slmt petang!

~ Kadang2 hnya dngan satu perkataan or tindakan, kita dh bole rasa kecik hati.. See.. Lain kali fikir dulu sebelum berkata2 ukey! Memandangkan hati kita ni ada macam2 jenis, means ada yg cepat terasa n xmudah terima dgn apa yg org lain ckp, so think before u speak or action, OK?! Orang selalu kata, jadilah diri sendiri|Xperlu hipokrit jadi orng lain.., TAPI kalau kita ni x berapa nk baik, takkanlah kita selamanya nk jdi xbaik?? Kadang2 jadi orang lain tu perlu.., cuma kita kena pandai bawa diri! tengok tempat dan keadaan. Yang penting jaga perasaan orang sekeliling. 
Dalam menjaga hati sendiri, jagalah juga hati orang lain. Kerana orang yang benar-benar punyai hati sahaja akan hargai hati milik orang lain. Stop sakitkan hati orang..! K!! HuHu :P



~ Setiap dari kita ada hati satu saja. Kau ada satu hati, sya ada satu hati, dia ada satu hati.. jadi, sama2 la kita jaga hati tu. Bila hati dia sakit, atau hati saya sakit, atau hati kamu sakit, mcm mna nk truskan hidup ni? Kalau xkasihan dengan hati sendiri, cubalah fahami hati orang lain. Kalau nk hati sendiri dikasihani, sma2la kita saling kasih mengasihani.. HeHeHe....



~ Saya pun bukannya budak baik, bukannya good girl pun.., baik2 sikit tu adalah.., Heee~ (baiklah sangat kn!).. Saya selalu jg sakitkn hati orang.. disengajakan atau xdisengajakan.., tapi hakikatnya, dalam masa yang sama tyme sya TERsakitkan hati org, hati sya pun sakit sebenarnya.., org sja yg xtau! HiHiHi
~ Sorry pada mereka2 yg dah tersakit hati disebabkan sya selama saya hidup ni k, saya pun slalu sakit hati sbb kamu tapi sya buat xtahu jk.., Ngeee~ Tapi dah dimaafkan.., hehe


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya! Like Kalau Suka!

1 comment:

Syahirah Hashim said...

jom memeriahkan segmen ni

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html